Zmiany w wersji 1.68 (stabilna)

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Zmiany w wersji 1.68 (stabilna)

Post autor: gbbsoft » 15 gru 2013, 19:56

Witam.
Oto lista zmian wprowadzonych w kolejnych wersjach...

=> Wersję można pobrać z tego miejsca: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka.EXE

=> .msi plik: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka.msi

=> Instrukcja obsługi: http://wiki.gbbkolejka.pl/tiki-index.ph ... s%C5%82ugi

Dodatkowa ważna uwaga:
- dla wersji .Net Framework 2.0 wymagane jest SP1 do pobrania tutaj: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... 633f706ba5

Jeżeli SP1 nie zostanie uruchomione, to przy pierwszym uruchomieniu program wystąpi błąd mówiący, że program nie mógł znaleźć 'ComponentModel.INotifyPropertyChanged'

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 15 gru 2013, 19:57

Zmiany w wersji 1.68.5097:

- W ustawieniach bloku umożliwiono definiowanie prędkości dla każdego kierunku jazdy oddzielnie

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 09 mar 2014, 20:55

Zmiany w wersji 1.68.5181:

- Zablokowano pokazywanie okna do przypisania lokomotywy do bloku, gdy jednocześnie wykonywane jest profilowanie lokomotywy.

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 17 mar 2014, 21:42

Zmiany w wersji 1.68.5187:

- Poprawiono błąd, który powodował, że zmiany rozjazdów dokonywane przez manipulator MultiMouse nie były widoczne na planszy.

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 20 mar 2014, 12:58

Zmiany w wersji 1.68.5192:

- Dodano na pasku narzędzi przycisk do otwierania okna Automatycznych Przejazdów
- Zmieniono AutoPrzejazdy, aby w sytuacji, gdy odłączony jest prąd od makiety (lub pociągi są zatrzymane), AutoPrzejazdy nic nie uruchamiały i czekały na włączenie makiety.

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 27 mar 2014, 11:30

Zmiany w wersji 1.68.5199:

- poprawiono błąd, który polegał na tym, że gdy lokomotywa przejeżdżała przez blok bez zatrzymania i bez zmiany prędkości, to zwolnienie blokady przejechanej drogi odbywało się za szybko (natychmiast po wykryciu wjazdu do bloku).

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 03 kwie 2014, 12:30

Zmiany w wersji 1.68.5206:

- zmianiono w AutoPrzejazdach, aby błąd 'Przebiegu nie można ustawić' nie powodował wyłączenie AutoPrzejazdu.

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 10 kwie 2014, 10:13

Zmiany w wersji 1.68.5213

1. AutoPrzejazd: jeżeli nie można było ustawić drogi, to AutoPrzejazd był niepotrzebnie wyłączany

2. Semafory: zmieniono sposób wyłączania świateł mrugających, bo czasami mogło wcześniej mrugające światło pozostać włączone.

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 17 maja 2014, 13:40

Zmiany w wersji 1.68.5250

1. Po prawiono błąd, który powodował, że po zaznaczeniu bloku jako zajęty, zamknięciu i otwarciu programu, część przydziału lokomotyw do bloków nie była odtwarzana.

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.68 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 05 cze 2014, 11:56

Zmiany w wersji 1.68.5269

1. Dodano obsługę F13 do F24! :-)

Wymagane Lenz v3.6

Zablokowany