Zmiany w wersji 1.60-1.61 (stabilna)

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Zmiany w wersji 1.60-1.61 (stabilna)

Post autor: gbbsoft » 27 gru 2009, 07:25

Witam.
Oto lista zmian wprowadzonych w kolejnych wersjach...

=> Wersję można pobrać z tego miejsca: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka.EXE

=> .msi plik: http://download.gbbkolejka.pl/GbbKolejka.msi

=> Instrukcja obsługi: http://wiki.gbbkolejka.pl/tiki-index.ph ... s%C5%82ugi

Dodatkowa ważna uwaga:
- dla wersji .Net Framework 2.0 wymagane jest SP1 do pobrania tutaj: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... 633f706ba5

Jeżeli SP1 nie zostanie uruchomione, to przy pierwszym uruchomieniu program wystąpi błąd mówiący, że program nie mógł znaleźć 'ComponentModel.INotifyPropertyChanged'

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 27 gru 2009, 07:33

:arrow: Wersja 1.60.3648

Zmiany:
- Dodałem automatyczne zapisywanie przydziału lokomotyw do bloków co 15 sekund (częstotliwość można zmienić w parametrach)
- Dodałem możliwość zamiany w parametrach znaczenia klawiszy PgUp (normalnie: zwalniaj) i PgDown (przyspiesz) miejscami

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 27 gru 2009, 12:29

fotka
Załączniki
Par02.JPG

jareksut
Posty: 41
Rejestracja: 15 lis 2009, 16:36

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: jareksut » 27 gru 2009, 16:30

Witam poświątecznie. Zaraz wypróbuje dobrodziejstwo z zapisem przydziału loków. :)

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 28 gru 2009, 10:10

jareksut pisze:Witam poświątecznie. Zaraz wypróbuje dobrodziejstwo z zapisem przydziału loków. :)
I jak testy? :D

jareksut
Posty: 41
Rejestracja: 15 lis 2009, 16:36

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: jareksut » 28 gru 2009, 11:19

Wszystko działa jak trzeba. O to mi właśnie chodziło. Odpalam program. Włączam klawiszem skrótu autoprzejazd i makieta ożywa. Nie muszę już loków przydzielać. 521

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 28 gru 2009, 20:27

To cieszy... :D

Pracuje teraz nad problemem sterowania loków przy 128 krokach prędkości i wolnym interfejsem. Ale wersja będzie dopiero w styczniu...

jareksut
Posty: 41
Rejestracja: 15 lis 2009, 16:36

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: jareksut » 28 gru 2009, 20:56

Wolny to u mnie podzedł w odstawkę. Zobaczę jutro jak przy 128 krokach chodzi Li-USB.

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1418
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
System DCC: Lenz + Roco

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: gbbsoft » 29 gru 2009, 21:49

jareksut pisze:Wolny to u mnie podzedł w odstawkę. Zobaczę jutro jak przy 128 krokach chodzi Li-USB.
Ale masz dalej, jakby trzeba było np: testy z nową wersją robić?
;)

jareksut
Posty: 41
Rejestracja: 15 lis 2009, 16:36

Re: Zmiany w wersji 1.60 (testowa)

Post autor: jareksut » 29 gru 2009, 22:17

Tak, mam jeszcze. Służę pomocą w testach.

Zablokowany