Funkcja "jeżeli"

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1694
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
Miasto: Warszawa
System DCC: Lenz + Roco

Re: Funkcja "jeżeli"

Post autor: gbbsoft » 20 kwie 2017, 20:55

Kod: Zaznacz cały

this.ActiveTrain.get_FunctionStatus(1) == True

Witek M.
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 2016, 08:14

Re: Funkcja "jeżeli"

Post autor: Witek M. » 12 lip 2017, 23:02

Było o rozjazdach:
gbbsoft pisze:
07 lut 2016, 15:59
[...]
this.Engine.Switches_FindByName("qq").get_Status(0) == GbbEngine.Switch.Statuses.NotStraight
this.Engine.Switches_FindByName("qq").get_Status(0) == GbbEngine.Switch.Statuses.Straight
a da się zdefiniować uzależnienie od stanu urządzenia?

andrzej-n
Posty: 202
Rejestracja: 24 lis 2015, 20:48

Re: Funkcja "jeżeli"

Post autor: andrzej-n » 13 lip 2017, 12:52

Jeśli urządzenie "p1" jest włączone:

this.Engine.Devices_FindByName("p1").Status == 1

Jeśli urządzenie "p1" jest wyłączone:

this.Engine.Devices_FindByName("p1").Status == 0
Andrzej

MarcinM
Posty: 12
Rejestracja: 16 sty 2018, 16:53
System DCC: NanoX

Re: Funkcja "jeżeli"

Post autor: MarcinM » 12 lut 2019, 22:33

Czy istnieje coś takiego jak warunek OR "lub" ?

Awatar użytkownika
gbbsoft
Admin
Posty: 1694
Rejestracja: 09 lip 2008, 23:19
Miasto: Warszawa
System DCC: Lenz + Roco

Re: Funkcja "jeżeli"

Post autor: gbbsoft » 12 lut 2019, 22:45

Tak, jest "or" oraz "and".
A w zapisie innym: "||" oraz "&&"

MarcinM
Posty: 12
Rejestracja: 16 sty 2018, 16:53
System DCC: NanoX

Re: Funkcja "jeżeli"

Post autor: MarcinM » 13 lut 2019, 08:49

Dzięki.

ODPOWIEDZ